neděle 17. dubna 2016

NÁVRAT

Dobrý večer, čtenářky.
Před pár dny jsem zabrouzdala v mém blogu a rozhodla jsem se , že ho opět obnovím , že začnu opět hubnout a tentokrát si budu váhu udržovat.
Za tu dobu, co jsem nepsala, tak jsem něco přibrala. Pak po nástupu do zaměstnání jsem shodila cca 5kg , nakonec jsem po dvou měsíční neschopnosti opět nějaké to kilečko nabrala a zastavila jsem se na opravdu , pro mě ošklivé a nevyhovující váze, takže sní teď opět začínam bojovat.

Zatím pomalu měním svůj jídelníček.
Inspiraci mých jídel si hledám na internetu nebo z různých kuchařek.


Cvičit momentálně nemůžu😞To budu moct až možná od začátku května.

S hubnutím jsem začala v pátek . Počáteční váha 96kg. Když se dostanu na 80kg , tak budu spokojená.

Ukázka pár jídel , co jsem nafotila :





Blog budu pravidelně aktualizovat ve svých volných dnech .

Držte mi palečky a vam , co hubnete, taky držím palečky. Vzhůru do boje 😜😘

Krásný zbytek nedělního večera.
Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...