sobota 11. října 2014

Jde se hubnout

Pekny vecer ctenarky… ..

Dlouho jsem tu nebyla a neprispivala jsem. Duvod, hubnuti jsem flakala a bohuzel jsem pribrala. Pribrala jsem ale takovou nachutnou vahu, ze jsem se nastvala a zacala se sebou zase neco delat.

Dnes jsem se do toho pustila.

Rano jsem si dala snidani :lamankovy chleb s maslem a sardinkama, zeleny caj.
Na obed jsem si dala dynovou polevku posypanou pazitkou a domaci houskovy knedlik s dynovou svickovou, platkem kyty .
Na veceri jsem si dala :lamankovy chleb s maslem a vajickem na tvrdo ,cervenou papriku

Tekutiny: zeleny caj a voda se stavou
Pohyb-uklid doma a 20minut rotopedu

Budu se snazit ted prispivat kazdej den .

Hubnuti zdar. KRASNY VECER.



Z predeslych dni :




dnesni rotopedovani :)

2 komentáře:

  1. Kdysi tu byla zmíněna chlorella... tak se chci zeptat na zkušenosti a rady? Můžete mi ji doporučit?

    OdpovědětVymazat
  2. Drzim Ti palce. Ja sa tiez snazim, vrhla som sa do toho po hlave a dufam, ze vydrzim. Hladam si teraz ine blogy ako motivaciu, aby som videla ako to ide inym. Tiez sa musis k pohybu prehovarat? Ja teda musim, nie som to comu sa hovori "sportovy typ". Ale uznavam, ze ten pocit po kazdom cviceni stoji za to....o) Obcas sa na Teba pozriem ako pokracujes. o)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...