úterý 19. listopadu 2013

Detox 8-zacatek druheho tydne

Pekny vecer .....

Na dnesni den jsem se moc tesila .Mam za sebou osmy detoxovy den a je mi cim dal lip a citim se skvele.
Dnes mi dokonce pritel rekl,ze jsem chytla i takovou opalenou barvu a z obliceje mi zmizely flicky.Pripadam si takova zdravejsi.

Odedneska na me cekal i novej jidelnicek a moc jsem si na nem pochutnala.

Dokonce jsem se dnes uz zvazila a moje nynejsi vaha je 83,4kg ,tak jsem zvedava,kolik ze me opadne kg.

Muj jidelnicek:
snidane-bily jogurt,med,orechy,skorice
obed-testoviny s kedlubnou
vecere-borsc

Tekutiny -dnes jsem vypila jen 1,5l prevarene citronove vody

Pohyb-domaci aktivita,prochazka

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...