pondělí 18. listopadu 2013

Detox 7-posledni den v prvnim tydnu

Pekny vecer ....

Dnesni den mam za sebou sedmy detoxovy den a posledni v prvnim detoxovem tydnu.Uz se moc tesim na ten dalsi tyden,zitrejsi den,pac me ceka obmena jidel.
Dnes uz mi jidla skoro ani nechutnaly a ani jsem se necitila hladova.

Dopoledne jsem si sla nakoupit zasoby zeleniny na nasledujici tyden ,takze jsem se trosku prosla a pak uz jsem po zbytek dne travila doma.Jak je tam takove podzimni pocasi,tak me to ani ven moc nelaka.

Dnesni jidelnicek:
snidane-mrkev,jablko,orechy,rozinky,med
obed-cervena repa,vajicko
vecere-mrkvovy perkel,syr

Uz to zvladam bez svacin.....

Tekutiny-2,6l prevarene vody s citronem(dnes to bylo az moc citronovy piti,uplne se mi krivila usta)

Pohyb-prochazka

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...