neděle 17. listopadu 2013

Detox 6

Pekny vecer....

Dnesni clanek bude rychlej.
Mam za sebou detoxovy den 6 a popravde jsem skoro nemela ani hlad....
Snidani jsem dnes jedla tri hodiny,to se mi v zivote jeste nestalo,abych tak dlouho snidala :-D nakonec jsem ji do sebe celou dostala.Obed byl primo nechutnej,snedla jsem pulku ze sve porce a to jsem kazdou lzicku po polknuti jeste rozdejchavala,druha pulka obeda skoncila v kosi.No ale i ta pulka z me porce me zasytila.Nakonec jsem dnes byla natesena na veceri,ktera me po tom mem dnesnim hnusnem obede spravila chut k jidlu.

Jinak jsem cely den travila doma a venovala se domacnosti.

Dnes jsem ani tekutinam moc nedala.....dostala jsem do sebe jen 1,8l prevarene citronove vody :-(

snidane-jablko,mrkev,orechy,hrozinky
obed-fazolove lusky se zazvorem
vecere-brokolice,cesnek,vajicko

tekutiny-1,8l prevarene citronove vody

pohyb-domaci aktivita





Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...