pátek 15. listopadu 2013

Detox 4

Pekny vecer .....

Dnes pozdeji ,ale jdu vlozit muj dnesni ctvrty detoxovy den.
Mam ze sebe radost. .......Zacala jsem si delat trosku vetsi porce a dnesni den jsem krasne zvladla bez svacinek.....predepsana strava na dnesek me krasne zasytila,ale i tak chutnala,ze si rikam,proc jsem to nikdy nejedla...... Ty jidla jsou fakt mnamky,i kdyz pri cteni jidelnicku vypadaji odstrasujici,ale chutnaji skvele a hlavne zasyti,dodaji telu potrebne vitaminy.
Po ctyrech dnech se citim o mnoho lepe,nez pred detoxem.
Pokroky v hubnuti ,ale dolozim priste,pac ted v prvnim detoxovym tydnu jsem mela sve problemy,tak jsem na vahu radsi ani nestoupala.Naposledy jsem se vazila 4.11.2013,tak jsem zvedava,jakej pak bude vysledek po par detoxovych dnech.
Uz dnes se citim o trosicku lehci :-)

Muj jidelnicek:
snidane-jablko,mrkev,med(nedostala jsem se pro hrozinky :-( )
svacina --------------
obed-mrkvovej perkel+syr
svacina---------------
vecere-prokladana cuketa+syr

Tekutiny-3,3l prevarene vody s citronem

Pohyb-prochazka,domaci aktivita

4 komentáře:

  1. Jídla vypadají super. Držím Vám pěsti. Chystám se na detox s manželem. :-). Mám obavy, že nám bude chybět pečivo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji....strava vam ho vynahradi :-),ani na nej nepomyslite

      Vymazat
  2. Já bych ty svačinky asi raději přidala.Jsem tři týdny po detoxu,dole je už 9 kg.Dopoledne jsem občas vzala pár oříšku nebo sušených švestek,ale odpoledne pravidelně jogurt s medem a skořicí.Aby tam nebyl moc dlouhý odstup mezi jídly...Večeře byla trochu později,kolem 20 hodiny a spát chodívám asi ve 23 hodin a ráno nevstávám hladová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,ja si je davam,kdyz v tom dlouhem intervalu mam hlad,ted ale dva dny jsem hlad nemela,uvidime co bude v tech dalsich dnech...dekuji za radu a gratuluji vam :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...