čtvrtek 14. listopadu 2013

DETOX 3

PEKNY VECER....

jsem tu s dnesnim tretim detoxovym dnem a me stavy se lepsi,uz nemam skoro ani hlad :-)A pomalu se ucim pit enne 3 litry prevarene citronove vody......s tekutinami jsem mela vzdycky velky problem.musela jsem si udelat poradnou konvici,aby me to nutilo si vzdycky v kuchyni nalit piti do hrnku.

Dopoledne jsem vydrzela bez svacinky,ale odpoledne jsem si dala bily jogurt,pac do vecere bylo jeste daleko.

Dnesni den jsem stravila doma a poradne jsem si makla -ja drzim detox a zbytku rodinky jsem upekla cerstvej chlebik a babovku.....a ja si nedala :-).....no a pak me cekal velkej uklid.

Dnesni jidelnicek:
snidane-mrkev,jablko,brusinky,med
svacina--------
obed-cervena repa,strouhany syr
svacina-bilej jogurt
vecere-mrkvovy perkelt,strouhany syr

tekutiny-3,3l prevarene citronove vody

pohyb-domaci aktivita




a tohle jsem pekla rodince


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...