středa 13. listopadu 2013

DETOX 2

Pekny vecer....

Tak pro dnesek uz mam za sebou druhy detoxovy den a je mi fajn,ani hladova se necitim....,coz mam radost :-)Je tak dal.....Dokonce si uz i zvykam na to,ze musim porad jist jen zeleninu.Je fakt,ze mi maso chybi,ale co jsem tak letmo procitala muj jidelnicek,brzy si ho snad dam :-)

Dnes jsem se hrozne tesila na snidani,tu jsem si uplne zamilovala a pochutnala jsem si i na obede a potom i na veceri.Nemuzu rict,ze by mi nechutnalo .....

Dokonce jsem se zacala i procistovat,takze jsem zvedava,jakej bude vysledek v dalsich dnech.

Muj jidelnicek:
snidane-jablko,mrkev,brusinky,med
svacina-banan
obed -fazolove lusky s cesnekem a  strouhanym syrem
svacina-sojove mleko(nemela jsem po ruce bily jogurt)
vecere-cervena repa s vajickem

tekutiny- 3,3l /uz se lepsim/

pohyb-domaci aktivita a vylet do Prahy



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...