sobota 23. listopadu 2013

Detox 12 a 37.minut cardia

Pekny vecer......

Po docviceni 37 minutoveho cardia zasedam k notasu a jdu se pochlubit s mym dnesnim detoxovym jidelnickem.Dnes jsem mela same mnamky,takze jsem si pochutnala.

Dopoledne jsem se venovala vareni ,odpoledne jsem sla s malou nakrmit kacenky na Berounku a udelala si 3 km prochazku a ted vecer,hned jak mala usla ,tak jsem si sla po dlouhe dobe zavicit cardio.No,jsem zvedava,kdo za me zitra vstane.

No ,ale pekne jsem si zacvicila....uvidime zitra,co na to rekne me telo.

Dnesni jidelnicek:
snidane-banan,kiwi,med,skorice
obed-testoviny se spenatem
vecere-hrachova polevka bez zahusteni

tekutiny-2100ml prevarene vody s citronem a neslazenym citronovym cajem

pohyb-domaci aktivita,3km prochazka,37 minut cardio



A na dobrou noc vam posilam pisnicku:



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...