pátek 22. listopadu 2013

Detox 10 a 11

Pekny vecer .....

Vcera jsem se zacetla do knizek a nedostala jsem se uz na blog.Dnes jdu radsi prvne na blog a pak si pred usnutim otevru dalsi knizku ,co si chci precist.Rozhodla jsem se pro Hranu touhy.

Vcerejsi den jsem byla celkem unavena,moc jsem toho predeslou noc nenaspala -mala mela teplotu a tak me vecne budila.

Jidelnicek:
snidane -jablko,mrkev,orechy(ty jsem si nastrouhala,vadi mi kusy),med(ten jsem si ohrala) ,rozinky
obed-mrkvovej perkelt se syrem
vecere-cervena repa s vajickem

Tekutiny -pouze 600ml

Pohyb-domaci aktivita

Dnesni den uz byl lepsi.

Jidelnicek:
snidane-bily jogurt,orechy,med,skorice
obed-fazolove lusky s vajickem
vecere-cervena repa s cesnekem a susenymi svestkami

Tekutiny - 2100ml prevarena voda s citronem

Pohyb -domaci aktivita,prochazka

3 komentáře:

  1. Pokud by si chtěla třeba v budoucnu snížit porce tak ti doporučuji Obethin. Já ho začla užívat před měsícem a porce se opravdu zmenšily. Mimo to už nemám takovou chuť na sladké. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, jak vidím tak používá Obethin i někdo jiný. Jako fakt to funguje, když jsem ho kupovala tak jsem tomu nevěřila ale teď už ho nevyměním. Jinak krásné blog!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :)....Muzete mi sem vlozit nejake info o tom Obethinu?

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...