úterý 12. listopadu 2013

Detox 1

Pekny vecer

Nedavno ,kdyz jsem brouzdala po netu,tak jsem narazila na knihu Zhubnete jednou provzdy a ja si rekla,ze si ji prectu a zkusim si projit detoxikacni kurou od Antonie Mancingove. 

Dnesni den byl prvni a ja se citim skvele.Rano jsem mela pozdejsi snidani,pac jsem musela do mistni zeleniny pro stravu na celej muj dnesni den.
Jidelnicek se mi dnes libil a citim se po nem najezena,jen odpoledne jsem si musela dat svacinku (misku bileho jogurtu),pac jsme jeli na velkej nakup a vraceli se pozde.Pobnavratu domu uz nastesti na me cekala vecere.

Muj jidelnicek:
snidane-mrkev,jablko,brusinky,med
Svacina-------------
obed-brokolice se strouhanym syrem
Svacina-bily jogurt
Vecere-cervena repa s cesnekem

Tekutiny-2 litry voda

Pohyb-domaci aktivita,prochazka a nakupovani

6 komentářů:

  1. Pijete málo vody, měla by být převařená, s citrónem a 3,5 až 4 l :)

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji :-)mam s tim problem,ale dasi den uz se mi podarilo vypit pres tri litry......udelala jsem si do velke konvice prevarenou vodu s citronem

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, chci se zeptat, proč voda má být převařená s citronem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry vecer,byla mi doporucena ctenarkou.Voda s citronem detoxikuje a urychluje metabolismus

      Vymazat
  4. Děkuji za odpověď a přeji mnoho úspěchů při redukci tělesné hmotnosti, držím palce ...

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...