čtvrtek 31. října 2013

Rozlobila jsem se na sebe

Pekny vecer.....

Po nejake dobe jsem se vratila.Omlouvam se,ale flakala jsem to a jednoho dne ,vcera,uz jsem se na sebe jako opravdu rozlobila.Podivala jsem se do zrcadla a ta zruda,co se v nem objevila me donutila se do toho uz ale opravdu oprit.Oblekla jsem se a sla jsem si do nedalekeho obchudku koupit baterky do vahy a konecne jsem se zvazila.Cisilko na ciferniku se mi vubec nelibilo a hodnotu tuku atd. take ne.

Moje nynejsi vaha je 84,2kg ,tuk je 36,1%,voda je 47,9% a zbytek svaly.

Uz zadne hreseni a musim zacit zase tvrde na sobe makat a nepolevit !!!

Muj jidelnicek:
snidane-celozrnny zitny chleb,pazitkovy cottage,rajce
svacina-hruska
obed-rajska polevka
            Jahly ,hovezi maso na korenove zelenine(mrkev,celer,petrzel)
svacina -----------
vecere-dojidani z obeda

tekutiny-voda se stavou,latte,rozpustna kava s mlekem

pohyb-dopoledni prochazka,odpoledne hriste,domaci aktivita

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...