středa 23. října 2013

Jsem hrisnice :-(

Pekny vecer .....

Mam pro vas dnesni jidelnicek.Ty dva dny predtim jsem hresila a hlavne opet jedla nepravidelne,pac jsem cestovala .

Dnesni jidelnicek:
snidane-hanacky salat,dva krehke chleby(z cerveneho zeli)
svacina--------
obed-ryze,platek liboveho uzeneho masa a stave,rajce,paprika
svacina-zbytek hanackeho salatu ze snidane
vecere-paprika,rajcata,tunak,vejce

Tekutiny-voda s citronem

Pohyb-domaci aktivita

P.S.musim se napravit a prestat hresit.

1 komentář:

  1. Ahoj, jsem notorická dietářka. Vyzkoušela jsem už snad dvacet zaručených diet, po které se z každé mé kamarádky nebo kolegyně stala hvězda firemního mejdanu (protože jí najednou chybělo v pase deset centimetrů), ale já sama jsem vždycky skončila u prvních pěti kilo. A když už jsem konečně po hodinách taiči a hladu něco shodila, tak za měsíc jsem byla opět na své staré váze, jako bych se ani nikdy zhubnout nesnažila. Moc zajímavé články o hubnutí jsou tady: www.e-radce.cz/?cat=312 . Nejsou nijak dlouhé, ale dozvěděla jsem se například, proč nesmím přestat snídat a taky, že vzít si večer před spaním něco k jídlu, není hned konečná. Teď už zase shazuju kila jak jelen paroží a hlavu si s tím tak moc nelámu, je to tak kilo za dva týdny, ale jde to. Tak hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...