pátek 20. září 2013

Po tydnu

tak jeste jednou pekny pozdni vecer .....
Jsem tu asi po tydnu ..... bohuzel jsem ho mela rozlitanej a byla jsem na morave sestre na svatbe ,tak jsem trosku hresila ,ale ne moc .....
Uz jsem ale zase doma,tak jsem se do toho vlozila a jede se ......

Mela jsem pro vas pripravene me predesle jidelnicky,ale bohuzel jsem si je nezapsala,tak je vkladat nebudu ,pac jsem sklerotik a nepamatuji si je ......
Vlozim vam ale ten dnesni .

snidane-bily chleb,maslo,paprika
svacina-ochuceny tvaroh
obed-bulgur s veprovym masem a zeleninou
svacina-cottage,rajce
vecere-vyvar s nudlemi a zeleninou
tekutiny-voda s troskou sirupu,kava s mlekem
pohyb-kratka prochazka,uklid celeho bytu

Hrich-bily chleb

1 komentář:

  1. U snídaně nemáš zapsanou šunku a doporučuji koupit si obyčejný tvaroh a dochutit si ho nějakým sirupem (např.javorový) nebo medem a nějakým ovocem:)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...