čtvrtek 1. srpna 2013

Ubytky i s hrichy,nastesti se hejbu a rocni porovnani

Pekny pozdni vecer......

Momentalne neprispivam....bohuzel nemam cim prispivat,pac v techto horkych letnich dnech hubnout nezvladam...teda vlastne hubnu,ale s hrichama,takze se hejbu,abych nepribirala :-)

Hlavne ted porad cestuji a beham po venku,takze kolikrat nemam ani cas,ani chut na jidlo....od pulky srpna uz ale bude klid,tak zase zacnu prispivat a poradne se venovat jidelnicku,cviceni a hlavne blogu.




Jinak jsem si pro vas pripravila srovnavaci foto po mem rocnim hubnuti,kdy jsem celkove sundala ze sebe 15kg brime :-)





4 komentáře:

  1. Gratuluji, patnáct je opravdu krásný výsledek. já potřebuju devět, tak snad se bude dařit jako Tobě. http://veroniqueslife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji......byla to velka drina....ted uz budu zase zacnat.....diky dovolenm,stehovani atd. jsem celej srpen pauzovala....

      Koukala jsem na tvuj blog a mas moji podporu a dala jsem si te do sledovani....
      drzim palecky v hubnuti a at to jde krasne dolu,tak jak si prejes :-)

      Vymazat
  2. Gratuluju! :) Je to na tobě opravdu vidět. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DEKUJI......jen ted jsem trosku pribrala,ale uz se na tom zase pracuje

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...