úterý 16. července 2013

Po vikendove dovce se jde hubnout

Pekny vecer.....

Konecne jsem se zase po dlouhe dobe dostala na blog....
Jak uz jsem sec v minulem prispevku zminovala,tak jsem ukoncila jeden rok hubnuti,kde jsem shodila 14kg... a ted zacinam dalsi rok hubnuti...snad do sveho cile dojdu driv,nez za ten rok.

Zacala jsem teprve dnes,pac vikend jsem travila na dovce v Nemecku,Berline a pri prochazkach jsem si i zavzpominala na stareho panaka a zaskakala si :-),takze jsem nelenosila...porad jsme chodili a chodili a ani jsem moc nehresila ....

V pondeli jsem se probirala z unavy a uklizela a uklizela .No  adnes uz jsem zacala.

Jidenicek:
snidane-celozrrny rohlik,maslo,sunka,paprika
svacina-cerealni kaiserka,250ml kefiru
obed-uzena polevka,bramborova kase,platek uzene kotlety,rajcatka
svacina--------------------
vecere-okurek,rajcatka,parika,smakoun,pulka cerealni kaiserky
tekutiny-ochucena mineralka,voda s citronem,2x kava s mlekem 
pohyb-domaci aktivita,prochazka




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...