pondělí 8. července 2013

Po odmlce

Pekny vecer...

Jsem strasna.....budu muset dostat na zadek......

Opet jsem tyden flakala,ale mela jsem bohuzel litani,tak jsem jedla i nejedla .... Do toho mi nebylo dobre a Vikinka slavila svuj druhej rocek,takze se slavilo :-)

Dnes uz jsem se do toho zase pustila a ted uz musim vydrzet!Za necely mesic jedu do lazni,tak at nedelam ostudu v plavkach.....

Muj jidelnicek:
snidane-40g celozrnnych susenek s polotucnym mlekem
svacina-hroznove vino
obed-jahly,nezahustena kureci cina
svacina-bily jogurt
vecere-michana vajicka,jedna bulka,okurek

2x latte,ovocny tang
domaci aktivita,prochazka


foto se mi moc nepovedlo :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...