středa 10. července 2013

KONEC RUBRIKY O MEM HUBNUTI,ZACINA SE NOVA

Pekny vecer....

Dnes jsem se rozhodla :

"ukoncuji rocni hubnuti a budu porad jen hresit,hresit,hresit....
KECAM:-D -ukoncuji rocni hubnuti za rok 2012/2013 -za 10.mesicu jsem shodila 16kg,behem dvou flakacich mesicu jsem pribrala 2kg,takze jsem se dnes na sebe poradne nastvala a oteviram novou kapitolu meho hubnuti za rok 2013/2014 - tech prebytecnych 13kg musi zmizet !!!


prida se nekdo ?

Od zitrka se zacina :-)
A tvrde ,dokud kilca nebudou pryc :-)


2 komentáře:

  1. Zdravím tě:)) Já se klidně přidám..shodila jsem nějakých 7-8 kg a teď poslední dva měsíce jsem přibrala 2kg zpět a výslednou váhu 68 si udržuji. Ale zdaleka nejsem u cíle.. Minimálně těch 8kg by mělo jít ještě dolů. takže do toho jdu s tebou! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,tak to budu rada,kdyz se pripojis......aspon se budeme navzajem hecovat :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...