středa 17. července 2013

DNES POHYBOVE

Pekny vecer.....

Dnesni den jsem si uzivala....dopoledne jsem sla se s malou vyblbnout do nasi vesnicke miniskolky a pohrat si s jinymi detmi.
Po obede jsem si sla dat kratkou prochazku a vecer jsem si sla zacvicit zumbu.Na hodinu jsem prisla sama,ale i tak jsem si krasne zacvicila.je super,kdyz se muze cvicit a hodina neodpadne.

Jidelnicek:
snidane-cerealni kaiserka,maslo,salam,eidam,okurek
svacina-250ml kefiru
obed-brokolicova polevka,stouchane brambory s pazitkou,smazeny kvetak
svacina----------------------
vecere-uzena polevka,smazeny kvetak
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citrinem,neperliva dobra voda
pohyb-prochazky,domaci aktivita,zumba a 30 minut posilovani

(jidenicek nic moc)




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...