pondělí 24. června 2013

Nekolik dni po sobe

Pekny vecer

Omlouvam se ,ale vubec nemam cas vkladat prispevky....
Venku se udelalo letni pocasi,dnes to tak nevypada,tak s malou beham porad po venku.Venku jsme 2x denne - na hristi a prochazce.Do toho se venuji domaci aktivite a obcas si i zacvicim.

Jidelnicek byl ted nic moc,nebudu nic skryvat.....ale v tech vedrech jsem ani hlad nemela,spise jsem pila a pila a nanukovala.

Pohyb - ten jsem ani moc nezanedbavala ,pres tyden jsem drepovala ,chodila na prochazky ,byla jsem na hodine zumby spojene s posilovanim.

Bohuzel jsem porad bez notasu a na tom pritelovym se mi spatne pracuje ,tak vlozim jen par fotek ,co jsem jedla..... celej tydenni jidelnicek se mi nechce vypisovat na te  male tabletove klavesnici.

Budu se ale zase snazit vkladat prispevky denne a hlavne si musim ja delat nekam do denicku zapisky ,pac jsem sklerotik :-
)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...