čtvrtek 13. června 2013

Jahlova kase s bananem

Pekne krasne slunecne rano :-)
Dnes vkladam clanek brzy....
Zkousim ho vkladat pres tablet..

Vcera jsem si poprve koupila jahly a dnes jsem se je rozhodla vyzkouset na snidani.
Nildy jsem je nejedla, takze to bylo me dnes poprve ..
a z me strany sklidily uspech......
Varila jsem si z nich na snidani jahlovou kasi a musim rict,ze mi chutna vic, nez vlockova.Urcite si takovou jahlovou snidani dam vicekrat.

A copak jste dnes snidali vy????

Ingredience: (1 porce) 40 g jáhel 200 ml mléka špetka mořské soli trošku másla skořice čerstvé ovoce (jablko, jahody, borůvky...)

Postup: Jáhly spaříme dvakrát vroucí vodou, aby nebyly nahořklé. Dáme je vařit s mlékem, které osolíme špetkou soli. Za občasného míchání vaříme jáhly asi čtvrt hodiny. Před koncem vaření k nim přidáme skořici a ovoce. Dáme ji do misky, přidáme trošičku másla a necháme chvíli vychladnout. Poté můžeme jáhlovou kaši konzumovat. Kaši můžeme ozdobit ovocem až po uvaření.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...