čtvrtek 13. června 2013

Dnes i s cvicenim

Pekny vecer.....

Take jste si uzivali dnesniho krasneho pocasi?Ja ano....2x jsem byla s malou na prochazce,takze jsem usla neco pres 2km....no neni to zadna slava,ale aspon neco....
Nejakej pohyb musim vykonavat,tak jsem si k te me prochazce doma jeste zajezdila 30 minut na rotopedu.V tom vedru po obede to byla silena jizda,myslela jsem v pulce,ze slezu z kola,ale vydrzela jsem.Take ze me pekne teklo ...
zdroj:http://www.facebook.com/30tiDenniVyzva


MUJ JIDELNICEK

SNIDANE-JAHLOVA KASE S BANANEM
SVACINA-KEFIROVE MLEKO,CEREALNI KAISERKA
OBED-BRAMBOR,SPENAT,LIBOVA VEPROVA PLEC 
SVACINA------------------------------------------
VECERE-SALAT S KURECIM MASEM,KREHKY CHLEB
TEKUTINY-VODA,2X KAVA S MLEKEM
POHYB-PROCHAZKA 2KM,DOMACI AKTIVITA,30 MINUT ROTOPEDU,50 DREPU

JIDELNICEK I S GRAMY VIZ NIZE FOTO


No a ted vecer jsem si pridala jeste 50 drepu a v dalsich dnech budu pocet navysovat.










http://themumsdiary.blogspot.cz/2013/06/jahlova-kase-s-bananem.html








DOBROU NOC A KRASNY ZBYTEK VECERA

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...