pátek 14. června 2013

Dalsi hubnouci den

Dnes uz naposled s poslednim clankem a to mym dnesnim jidelnickem....

Dopoledne jsem sravila doma a venovala se domacnosti a vareni .....
Odpoledne jsem sla jako kazdej den na prochazku ...jen 1,5 km po vesnici a po navratu domu jsem si sla acvicit na 55 minut cardio s posilovanim od Jill /http://themumsdiary.blogspot.cz/2013/06/banish-fat-boost-metabolism-complet.html)

Opravdu super cviceni.....
No a vecer ,jak mala ula tak jsem si splnila druhej den drepu a dala jsem si jich dnes 55 ....


MUJ JIDELNICEK:
snidane-platek zitneho chleba,cottage,sunkovy salam,okurek
svacina-bily kozi jogurt,meloun
svacina-zhresila jsem vanockou ke kave !!!
vecere-okurek,cherry rajcatka,sojova sekana
tekutiny-kava s mlekem,voda
pohyb-domaci aktivita,1,5 km prochazka,55 minut banish workout,55 drepu
kompletni jidelnicek







1 komentář:

  1. Taktiež mám veľmi rada kozie jogurty :) A tento tvoj vyzerá obzvlášť chutne :) osobne ho nepoznám ale zrejme dobrá kvalita :))

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...