neděle 26. května 2013

VE CTVRTEK JSEM ZACALA

Pekny vecer .....
jak uz jsem psala v tydnu,tak se vracim zpet k hubnuti.Bohuzel behem me nevolnosti a lenoseni a nehlidani se,jsem pribrala neco pres 2kg a jsem kvuli tomu pekne nastvana...tak rychle to dolu neslo,jak nahoru,tak jsem si rekla,stop a jde se hubnout,tak zase zacinam .....

S hubnutim jsem chtela zacit ve ctvrtek,ale bohuzel jsem zacala az v sobotu,pac ve  ctvrtek a patek jsem litala po centru a vyrizovala si nejake veci,takze ma strava byla prevazne nezdrava a za pochodu.V sobotu(vcera) jsem ale zacala a tak pomalu najizdim na tu lepsi stravu,hlavne hubnouci.....

S cvicenim zacnu az zitra,pac po tom dvoudennim litani jsem byla dnes nejaka moc znavena,ze jsem se radsi odpoledne sla nachvilku natahnout.Hlavne jsem byla i nejaka vyzmrzana,to pocasi je silene a pod perinou mi bylo nejlepe,ted na vecer jsem si uz musela zatopit,jinak bych asi v lete umrzla....

Ja chci teplo a leto......

Vcerejsi jidelnicek:
snidane-salat s ovocem ( http://themumsdiary.blogspot.cz/2013/05/salat-s-ovocem.html )
svacina- pulka rohliku (venku)
obed-testoviny s tunakem a rajcaty
svacina-jogurt
vecere-okurek,smakoun,sunka

Dnesni jidelnicek:
snidane-platek celozrnny chleb,2 volska oka,rajce
svacina-2 kousky bebe oplatku,pulka jablka
obed-brambor,smazeny hermelin
svacina-jogurt
vecere-platek celozrnneho chleba s rybi pomazankou,rajce




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...