neděle 26. května 2013

SALAT S OVOCEM

Pekny odpoledne.....destive i mrazive (at uz je zase teploucko)

Mela jsem narozeniny a tak jsem si udelala radost a vybrala jsem si k memu hubnuti pomocnika a to tuto skvelou knizku VELKY DIETNI PLAN ANEB 12 JIDELNICKU NA CELY ROK .
Je to ted mou inspiraci a zkousim si delat podle toho recepty a jist.

Jsou tam na jeden tyden v mesici vypsane jidelnicky a k tomu recept na nejake jidlo z toho dne.Rada vas s jidelnicky seznamim a recepty ,ktere odzkousim ,tak vlozim :)





Ja si vcera na snidani udelala tento receptik,jen jsem si ho trosku pozmenila,podle ingredienci,co byly doma.

SALAT S OVOCEM:nektarinka,kiwi,250ml polotucneho tvarohu,20g slunecnicovych seminek

V receptu maji mango a hroznove vino,ale to jsem doma nemela,tak jsem nahradila jinym ovocem ....

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...