pátek 31. května 2013

CTVRTEK A PATEK

Pekny vecer...
Vcera jsem chtela vecer prispet clankem,ale bohuzel mi nejak na notasu stavkovala wi-fi a byla jsem hrozne lina se zvednout a jit zapojit kabel s pevnym netem a pres tablet se mi prispevek take vkladat nechtel,pac bych u jeho psani na te male klavesnici mela akorat nervy,takze jsem to musela odlozit na dnesek....

Vcera jsem mela od cviceni pauzu a  celej den jsem stravila doma,pac u nas bez prestani jen a jen prselo.Den jsem travila s Vikinkou a uklidem .....

jidelnicek:
snidane-2 platky toast chleb,pomazankove maslo,sunka,okurek
svacina-cokoladove mussli,polotucne mleko
obed-rizoto z tunaka (http://inspirativnirecepty.blogspot.cz/2013/05/rizoto-z-tunaka.html )
svacina-hrnek polotucneho mleka
vecere-3 volske oka,2 platky toast,okurek
tekutiny-voda
pohyb-domaci aktivita





Dnesni den se nam uz trosku umoudrilo pocasi,tak jsme sli s Vikinkou na malou prochazku.
Cviceni jsem dnes vynechala,priste si dam dva dny po sobe,pac mi zacina ms a celej den me bolelo bricho.

Pristi tyden timpadem vynechavam vazeni a mereni...

jidelnicek:
snidane-2 platky toast chleba,pomazankove maslo,okurek
svacina-banan
obed-rizoto z tunaka (ze vcera),pridany jen syr a pazitka a zapecene v troube
svacina---------------------------------------------------------
vecere-knedlik s vajickem(hrich)
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,prochazka








Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...