pondělí 27. května 2013

30ti denni vyzva BOKY

Pekne odpoledne...

Tak dnes jsem se po dlouhe dobe pustila do cviceni......
Na fb jsem nasla super stranku ohledne cviceni,tak jsem se ji nechala inspirovat a zacala jsem dnes  s 30ti denni vyzvou na boky....

cviceni je fakt mazec a budu rada,kdyz se pridate........






MY TO DOKAZEME :-)


5 komentářů:

  1. Uzasne, super, zkusim......zkusim I tvuj recept na salat:) mam te rada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkousej,dnes ma pauzu a musim teda rict,ze po prvnim dnu me pekne boli brisni svalstvo :-)
      Salat ti bude chutnat,,preji dobrou chut,taky te mam rada :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, doufám, že si udělala fotku před a pak po :) Zajímalo by mě jestli to bude fungovat, hoď pak recenzi :) Já teď cvičím z blogu workoutgifs, ale pak bych se na to taky vrhla, jestli to bude k něčemu :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,fotecku pred jsem si udelala,pac sama jsem zvedava na to,jestli to funguje...na tech strankach jsem par vysledku uz videla a tak jsem s erozhodla jit take do toho...je to fakt makacka...

      Vymazat
  3. první návod který je v lehu mě vůbec nejde /:( nemůžu zvednout spodní náhu jen tu nahoře

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...