úterý 16. dubna 2013

ZLOBIM :-(

Pekny vecer....

a je klid....

Jsem vycerpana.....mala mi dnes dala celkem zabrat.V noci se rozhodla vetsinu noci provztekat,pres den to same a ted predchvili take.No mazec proste.....

Tak dnesek jsem si opet uzivala.Venku nam zase krasne hralo slunicko,tak jsem se sla s malou opet 2x provetrat.Dopoledne jsme si udelali prochazku a pak po odpolednim spanku jsem jeste vytahla Vikcu na prochazku a detske hriste do vedlejsi vesnice.No,na to ze ted necvicim,tak pohybu mam  dostatek a zitra me uz zase ceka zumba s posilovanim :-)

Jidelnicek jsem se dnes snazila splnit,akorat jsem si to pokazila veceri :-(Po tom behani po venku s malou mi teda jako pekne vyhladlo,ze jsem pak prisla domu amisto ,abych si nachystala lehkou veceri,tak jsem si dala hrisne dva plnene knedliky uzenym masem,zahustene zeli a omastene cibulkou :-(Ach jo :-(((((Musim se polepsit....od zitrka uz budu silnejsi,nez me telo a nezhresim.....

REKLI BY JSTE,ZE JE TO ME TELO??????ANO JE TO ME TELO ,JEN MU CHYBI HLAVA :-)


MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnny chleb,maslo,sunkovy salam,rajce
svacina---------------------------------------
obed-kureci vyvar,kuskus,s grilovanou zeleninou a farmarskym kuretem(kupovane),rajce
svacina-rajcatovy salat
vecere-plneny knedlik se zelim !!!
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-prochazky,na detskem hristi





Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...