středa 10. dubna 2013

Za hodku hura na zumbu :-)

Pekny podvecer....

Za hodinu jdu na zumbu s posilovanim,tak mam jeste chvilku,tak rychle,nez vykoupu malou a budu se chystat na cviceni,tak jdu napsat clanek.

Dnesni den jsem byla dvakrat na prochazce.Venku nam uz opravdu zacalo jaro,tak zacinam travit vice casu venku na prochazkach.Miluji jaro :-)

Muj jidelnicek:
snidane-celozrnny chleb,maslo,kureci sunka
svacina-ryzovy chlebicek s polevou
obed-celozrnne palacinky s tvarohem
svacina------------------------
vecere-pecenace,celozrnny chleb,okurek
tekutiny-dobra voda neperliva,voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-zumba hodinu a 30 minut posilovani




Preji krasny zbytek dne :-)

4 komentáře:

  1. Zumbu bych chtěla taky někdy vyzkoušet =) Ale zatím jsem věrná jumpingu :DDD Jinak jídelníček se mi líbí :)) Já teď nějak moc nejím... jsem po nemoci a asi se mi zmenšil žaludek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zumba je super...urcite vyzkousej...po prvnim cviceni zumby se ti to natolik zalibi,ze ji pak budes chtit navstevovat porad :-)
      Ja to tedy tak mam :-)
      Dekuji,jen jsem tam zaradila malo zeleniny :-(
      Neboj,on si zaludek zase zvykne :-)Drzim palecky :-)

      Vymazat
    2. přesně tak, jak to máš s tou zumbou jsem to měla s jumpingem =)))))

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...