středa 17. dubna 2013

VYZUMBOVANA A VYCVICENA

Pekny vecer....

Dnesni den jsem mela zase opet ubehanej.Pritel si usmyslel,ze chce upect babovku nebo kolac,tak ja mu jeho prani splnila a upekla jsem mu kolac s ovocem.
Receptik na nej najdete v mem receptari,neni ale dietni,ale klidne muzete vyzkouset a upect partnerovi ,detem atd.bude vam chutnat :-)Ja kousek take ochutnala a je opravdu mnam mnam.(malej hrich).

Jsem strasna ,ja vim :)

Dnes jsem po detskem hristi nebehala,zitra budu,pac jedeme na srazik do centra :-)Dnes jsem se venovala domaci aktivite,a vetsinu casu jsem stravila u vareni a peceni -pekne ze me lilo :-)No a vecer jsem si skakla na hodinu zumby s posilovanim(kliky-dala jsem si jich cca 35,pak jsme posilovali brisko ve stoje,posilovali jsme hyzde,protahli zada,posilovali jsme brisko vleze).No proste dnesni hodina zumby byla uplne skvela.Dnes byla ctvrta hodina a uz jsem si na ni tak zvykla,ze po te hodine a pul hopsani a posilovani nejsem znavena,ale spise nabita energii a klidne bych hopsala jeste dal :-)

Musim ty kila ze sebe setrast :-D

MUJ JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,celozrnny chleb,rajce
svacina-tvaroh s jogurtem ananasovy
obed-nezahustena brokolicova polevka,nezahusteny fazolovy gulas,kolinka,rajce
svacina--------------------------------------------------------
vecere-odtucneny tvaroh a malej hrich-kousek kolace
tekutiny-voda s citronem,neperliva aqualinea,kava s mlekem
pohyb-mala prochazka,domaci aktivita,hodina zumby,30 minut posilovani

Dnes jsem do jidelnicku zaradila hodne malo zeleniny....v dalsich dnech to napravim......





12 komentářů:

  1. Tééda:-) Samý mňamky :-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ja si rikam,jak hrozny jsem to dnes mela jidelnicek :-)Dekuji.....

      Dekuji za pozvani na tvuj blog,uz jsem koukala,pisla komentik a nasledovala te :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Dnes jsem nemela hlad,pozde jsem obedvala....
      A kdyz jsem venku,tak kolikrat zapomenu.Pak rovnou vecerim,kdyz dojdu domu.

      Vymazat
  3. Super, uzasny. Ten tvaroh vypada dobre:-) Akorat uz myslim nemas co hubnout:-):-):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)Je hrozne dobrej :-)No,mam jeste prebytecnych devet kg...koukni na ty precnivajici boky na posledni fotce...ty musi jeste dolu.Ted se spis vic zameruji na ubytek cm,nez na vahu.S vahou dolu to jde ted uz hrozne tezce :-(A hlavne ted musim poradne zapracovat na jidelnicku :)
      Dekuji za mily komentar :-)

      Vymazat
    2. Ten tvaroh je vynikající, doporučuju!

      Vymazat
    3. I ja ho samozrejme doporucuji :-)

      Vymazat
  4. No joo, hřešit jde lehce, viď? :) ale ten koláč bych taky ochutnala :P ale pohybu máš pořád dost :) ani se nedivím,že se nestíháš kolikrát najíst - kolem malé musí být lítání, co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj,hresit jde lehce :-) Kolac ochutnat muzes,vlozim dnes na blog Inspirativni recepty http://inspirativnirecepty.blogspot.cz/ jeho recept,tak pak vyzkousej :-)Na to,ze nepecu ,tak tento se mi fakt povedl :-)

      No,ted co se udelalo pekne a my jsme s malou 2x denne venku,tak cas na jidlo opravdu nemam :-(Litani kolem ni mam teda dost,kor ted....je strasne hyperaktivni :-)

      Vymazat
  5. Ten gulášek vypadá dobře. :) a to fazole nemusím. :)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...