sobota 13. dubna 2013

Vazeni a mereni...misto cviceni prochazka a radeni na hristi s malou :-)

Pekny sobotni vecer...

Jakpak jste si dnes uzivali dne?
Ja byla dopoledne doma,venovala se male a vareni obeda.Po obede sla mala na hodku spat a pak jsme si udelali rodinnej vylet a jeli jsme s Vikinkou na detske hriste do vedlejsi vesnice.Kazdej den si chodime uzivat krasneho pocasi :-)

Misto cviceni,ted chodim na prochazky a beham s malou po hristi :-)

Dnes jsem mela rano vazeni a mereni-celkem mam i radost.Bohuzel mi neklesa vaha,ta se me drzi zuby nehty,ale aspon ubyvam na cm,coz me tesi :-)Zde je vysledek,viz foto....


No a posledni dobou se mi vaha zase nehne,tak jsem se na sebe dnes rano po vazeni nastvala a rozhodla jsem se zase zacit pracovat se stobem,sebekoucinkem.To znamena,ze si zase kazdou ingredienci vazim,zapisuji atd.
Muj denni prijem mam stanovenej na 5700KJ,dnes jsem ho bohuzel presahla.Chybeli mi tuky a presahla jsem sacharidy,jinak bilkoviny mam splnene a zeleninu take :-)
Snad se brzy zase do koucinku dostanu a budu svitit zase zelene :-)



Jeste bych se s vami chtela podelit s jednou strankou,ktera me nadchla a vas ,co hubnete,nebo chcete zhubnout,tak vas urcite take nadchne

MUJ JIDELNICEK:
snidane-ovesne vlocky delane v polotucnem mlece s pulkou bananu(ovesna kase)
svacina-pulka bananu,nizkotucny bily jogurt
obed-celozrnne testoviny,brokolice,platek hoveziho masa
svacina-ochuceny jogurt!!!
vecere-krehky chleb,pomazanka z odtucneneho tvarohu s cesnekem,rajcata
tekutiny.kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-na detskem hristi





2 komentáře:

  1. Máš super blog, udělala jsem si dnes stejnou snídani jako ve zmiňovaném článku :)

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html budu ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji:-)Jsem rada,ze se ti libi :-)
      Doufam,ze ti snidane chutnala,ja ji mam hodne rada :-)

      Na tvuj blog jsem se pridala,je super......diky za pozvani,urcite se pridam :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...