pondělí 15. dubna 2013

SPATNEJ JIDELNICEK,ALE NEBYL CAS

Pekny vecer....
Dnesni den jsem si uzila skvele :-)
Dopoledne jsem musela jet te me male princezne koupit boticky,tak jsme jeli nakupovat do galerie na Novych Butovicich ....a pak jsme sli na detske hriste za nasi skvelou kamaradkou Vercou,takze dnesni den byl krasny slunecni a skvele straveny :-)

Po vcerejsim cviceni me dnes opet pekne boli svaly,coz mam z toho krasnej pocit.No a dnes,cviceni jsem vynechala,pac pul dne jsem behala s malou po detskem hristi,oblibila si kolotoc,tak jsem ji porad tocila a do toho si na kolotoc postupne sedaly jeste dalsi deti,takze jsem si zase makla :-)
Kdyz jsem jela domu,tak se mi nechtelo cekat na autobus,a rozhodla jsem si udelat prochazku domu,tak jsem z LUKA sla pesky na vlak do REPORYJI ......Celkem jsem usla 1,537km :-)Ted me pekne boli nohy a cele telo,ale stalo to za to .-)Krasna prochazka to byla a mala se u ni prospala :-)

O mem jidelnicku bych se ani nezminovala...byl hrozny  a nepravidelny :-(.Bohuzel nebyl cas se najist....

snidane-dva celozrnne rohliky
svacina-banan
obed------------------------- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
svacina----------------------- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vecere-kureci vyvar   ,ryze,kureci stehno,rajce
tekutiny-neperliva dobra voda neochucena,ledova kava
pohyb-na detskem hristi s malou,prochazka z Novych Butovic na Hurku,Prochazka z Luka do Reporyji(1,537km)




6 komentářů:

  1. Teda Mončo! :) Za dnešní jídelníček tě opravdu nepochválím. ;) ale pokud zase zítra najedeš na tu správnou vlnu, tak se to dá odpustit. :) Snad se podaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bych si za ten dnesek nafackovala :-D Zitra urcite najedu na spravnou vlnu,zadne cestovani me neceka,takze bude i cas na jidlo ,ne jen na pohyb :-)

      Vymazat
    2. Tak to je super. :) občas bohužel takovéhle dny jsou. S tím se nedá nic dělat. ;)

      Vymazat
  2. Upřímně jsi dobrá, že jsi se po takovém hladovění nepřecpala, vlčí hlad je bestie zákeřná:) Někdy se holt nestíhá, co se dá dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)No,stacila me ta polevka s tim mega velkym kuretem :-)Po tom jsem byla nacpana k prasknuti :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...