pondělí 22. dubna 2013

PAUZA V HUBNUTI

Pekny vecer......

Omlouvam se,ze vam ted neprispivam clanky s mym hubnutim,ale dala jsem si ted od nej pauzu.

Cely minuly tyden mi nebylo dobre-kazdy den me silene trestila hlava a cely tyden me provazi nevolnost a hresila jsem.....
Prvne jsem to nebrala nejak na zretel,ale po tydnu jsme mela vazeni a mereni a zjistila jsem,ze jsem behem tydne pribrala 1,5kg.

Zatim je pauza jen docasna,spise az nekdy behem pristiho tydne se dozvim,jestli se bude v hubnuti pokracovat nebo ne.....
Bohuzel za to muze moje dlouhodoba nevolnost a tim padem chut hresit.
Vetsine z vas uz je asi duvod znam:-)Zatim to neni potvrzene(nejspis je vse v zacatcich),musim vyckavat a jak uz jsem se zminovala asi pristi tyden bych uz vedela,jak na tom jsem.

Jinak se snazim porad jist zdrave,ale bohuzel i k te me zdravejsi strave me prepada chut zhresit.No,co se da delat,jinak to ted nejde.......

Vam ale hubnulky drzim palecky,at se vam dari a snad pristi tyden se mily ctenari dozvite,jak to bvude s tim mym hubnutim.

Pekny vecer :-)mam vas rada :-)


8 komentářů:

  1. No že by? :) tak si hlavně odpočiň, věnuj se Vikince a ať je ti brzo lépe! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,zatim podle priznaku to tak vypada :-)Uvidim ted,jestli se objevi ms nebo ne,ale uz ted si rikam,ze asi neprijde :-)
      Dekuji......:-)

      Vymazat
  2. Tak to (sice předčasně) gratuluji, teď je spíš důležité, dobře (a dostatečně) se najíst:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji:-)Uvidime pristi tyden :-)
      No,tak ted jim porad,kolikrat mi prijde,ze az moc,ale uspokojuje me to a neni mi aspon spatne.Jak se rika,tak ted jim za dva,takze uz to me utvrzuje k jinemu stavu.

      Vymazat
  3. Pokud si chcete být Vy nebo Vaše čtenářky, které chtějí hubnout, jisté, zda opravdu hubnete tuk (a ne například vodu nebo svalstvo), zda netrpíte nějakou chorobou nebo čistě pro důkladné porovnání stavu před a po doporučuji Vám konzultaci s odborníkem skrz portál http://www.mojedieta.eu (akční cena konzultace je časově omezena, tak ji nepropásněte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za nabidku....no,ja to asi ted par mesicu mozna nebudu potrebovat :-) Ale treba to zaujme me ctenarky :-)

      Vymazat
  4. Ať jsi brzy v pořádku! :) Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,uz aby bylo...ty nevolnosti uz mi lezou krkem :-(

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...