pátek 26. dubna 2013

PAUZA POKRACUJE

Ahoj holky,hubnulky :-)

Jak se vam vsem vede?

U me pauza porad pokracuje...porad nevim,na cem jsem a porad mi je spatne,takze vyckavam-bud se objevi ms nebo dve carky :-)

Vcera mi to ale nedalo a zavolala jsem na gyndu...mluvila jsem se sestrou cca 15 minut a  potom,co jsem ji informovala o vsech mych potizich atd.,tak mi oznamila,ze jsem uz cca 14 dni tehotna,ale jeste to nemam potvrzene.....proto vyckavam,pac co jsem si delala dva tehu testy,tak zatim se ukazali negativni.
Na kontrolu jdu 9teho kvetna,tak mi moc drzte palecky :-)

Jinak jsem za tyden pribrala 1,1kg,snazim se to drzet,nechci moc pribrat a v pase ,bokach,brise a  prsach jsem se rozsirila behem tydne o 2 cm.

Pokud se mi do toho 9.5. objevi pozitivni test a gynekolog mi na utz potvrdi tehotenstvi,tak budu otevirat rubriku ME DRUHE TEHOTENSTVI :-)

Preji krasne vysledky ve vasem hubnuti :-)




4 komentáře:

  1. Též jsem si myslela, že jsem Těhula a tak jsme si raději zašla ještě před MS k doktorce a nechala si udělat za 210,- krevní testy a ty těhu vyvrátily. Já Tě teda obdivuju, že vydržíš tak dlouho :) Držím pěsti :) Ale myslím, že těhotenství není nemoc a "hubnout" se s ním dá. Teda nepřibírat, ale držet se a nadále jíst zdravě, no ne? Už se těším na další přízpěvky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha,to jsem ani netusila,ze to tak muzu udelat.No,ja si pockam...potom,co ted prozivam jsem si uz na 99,9% jista,ze tehotna jsem,pac diky nevolnostem jsem spadla na vahu 79,9kg,ale na cm se zvetsuji.Hlavne,kdyz se nenajim,tak s emi dela hned zle.....no a vcera jsem zjistila,ze vajicka a kafe me nuti jit obejmout misu,takze jsem to musela vyradit ze sve stravy.Kava mi vadila i u prvniho tehotenstvi.
      JJ,tehotenstvi nemoc neni,jim porad stejne ,tak jak jsem jedla celych 10.mesicu behem hubnuti,ale k tomu i zahresim,kdyz me na neco prepadne chut.
      V jidelnickach budu i nadale pokracovat,i kdyz budu pribirat :-)Nechci moc pribrat,takze zadne hrichy :-)

      Vymazat
  2. Tak to držím moc moc palečky :)))) Těším se na ten článek jestli jako JO a nebo ne :D :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,no uz se to pomaliu blizi...sama jsem silene zvedava :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...