čtvrtek 11. dubna 2013

ODPOCINKOVY DEN

Jeste nespinkam,tak jdu v rychlosti pisnout clanek s hubnutim ....

Dnesni den jsem si udelala spise odpocinkovy......ted jsem porad cvicila a vcera jsem mela lekci zumby s posilovanim,tak dnes jsem si dala pohov ,pouze jsem se venovala domacnosti a diteti.Mala si zamilovala pohadky ,tak ted porad jen koukame na pohadky :-)
Pres den jsme stravili doma,ale pak po spinkani jsem sla s malou na prochazku.Samozrejme jsme se vydali ven a jako naschval zacalo prset,ale nastesti jen kratce,takze jsme si uzivali venku.
Jsem tak rada,ze uz nam to jaro zacalo,ale vypada to,ze s takovou nas brzy navstivi leto...na pristi tyden uz hlasi dokonce v nekterych dnech az 22°C ,coz je skvely :-)
Aspon mame ted duvod poradne vsichni,co hubneme na sobe zamakat,abychom za par dni,tydnu,mohli ukazat nase krasna hubena vysportovana tela na koupalistich,ci na dovolenych u more :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnny chleb,odtucneny tvaroh s cesnekem(domaci pomazanka),paprika
svacina-jablko
obed-rizky v ovesnych vlockach,brambor,okurek
svacina-krehky chleb,pomazanka z odtucneneho tvarohu s cesnekem,paprika
vecere-brambory zapecene s brokolici
tekutiny-neperliva dobra voda,voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-prochazka,domaci aktivita
hrich-jeden kousek lineckeho cukrovi ke kave !!!


Dobrou noc mily ctenari :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...