čtvrtek 18. dubna 2013

Nekolikaty den hubnuti

Pekny vecer....

Nejak se mi nechce dohledavat muj presny den hubnuti,tak proto nazev nekolikaty :-)

Jinak jak jste si dnes uzili prvni letni den?
Ja jsem si opet uzivala venku na detskem hristi a nechala jsem se vyfotit,tak pro vas mam nove aktualni foto,jak ted vypadam s vahou 79,5kg :-)

Samozrejme mi to nedalo a musela jsem si porovnat fotky,tak jsem srovnala fotku z doby pred 4 lety a ted :)
Co rikate?Ja bych rekla,ze uz se trosku podobaji :-)


MUJ JIDELNICEK:
bohuzel jsem byla bez obeda,tak jsem si ho dala venku,takze hrich :-(

snidane-celozrnny toast,vajicko,kruti sunka,rajce
svacina-jablko
obed-parek v rohliku
svacina-odtucneny tvaroh,sklenka polotucneho mleka
vecere-rajcata,paprika,plnena kureci rolada
tekutiny-neperliva dobra voda neochucena,voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-na detskem hristi,prochazka a domaci aktivita




Jak se vam libi moje hlavicka blogu?


Puvodne mela byt tato :-)

Preji vam krasnou dobrou noc :-)




2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...