neděle 7. dubna 2013

Hreseni

Pekny vecer...

A jsem tu :-)

Dnesni den jsem stravila celej doma....Viktorku mi zase prepadl nejakej bacil,takze jsem se ji celej den venovala.Chudinka mala mela od vcerejska vecera horecky a dnes celej den zvysenou teplotu,vubec nejedla a byla celej den umrcena :-(Zatim je bez teploty,tak snad nam to vydrzi az do rana,nerada bych sni zase jela k dr.

Jinak jsem dnes hresila veceri.Puvodne jsem nechtela,ale nalakal me pritel tou svoji veceri a hlavne ji mel tolik,ze jsem si ji snim dala na pul.Ale nastesti jsem po te me hrisne veceri nelenosila a sla jsem si na 27.minut  zacvicit posilovani bricha,stehen a hyzdi od Hanky Kynychove
http://ulozto.cz/x3vnE1p/hanka-kynychova-posilovani-bricha-hyzdi-a-stehen-avi

Jsem se ted s tim cvicenim nejak rozjela.Blizi se jaro a ja zase na sobe zacala poradne makat :-)Dnes jsem si postahovala nekolik druhu cviceni,tak se postupne do nich budu poustet a vkladat vam je sem do  CO MAM ODCVICENO A CO CVICIM

MUJ JIDELNICEK:
snidane-mlecna ryze malinova
svacina-pulka bananu
obed-kolinka,nezahustena krenova omacka,veprova plec,rajce
svacina-tvaruzky,rajce,krehky chleb
vecere- masova klobasa,horcice,celozrnny chleb -HRICH!!!
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citronem¨
pohyb-27 minut posilovani bricha,hyzdi a stehen od Hanky Kynychove



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...