neděle 21. dubna 2013

Gliss Kur Oil Nutritive regenerační balzám na vlasy

Nedavno jsem vyhlasovala soutez na tento regeneracni balzam na vlasy od Gliskur.

Rozhodla jsem se dnes balzam na vlasy vyzkouset(mela jsem dva-jeden jsem si nechala,dalsi putuje k vyherkyni)

Po umyti vlasu (samponem balea)jsem na par minut(kratce) nanesla na vlasy

Gliss Kur Oil Nutritive regenerační balzám na vlasy 


Nechala jsem chvilku pusobit a pote jsem si vlasy opet umyla pod tekouci vodou.

Obvykle si balzamy na vlasy nedavam,ale dnes jsem si jeden vyzkousela a  jsem s timto balzamem spokojena.
Balzam splnuje vsechny sve vlastnosti,ktere ma splnovat.

-Usnadňuje rozčesávání a redukuje třepení konečků až o 90 %. 
-7 vyživujících olejů intenzivně chrání konečky vlasů a zanechává vlasy zdravě se lesknoucí. Navíc, nová regenerační receptura obsahuje protien identický pro vlas, která cíleně vyplňuje poškození vlasu a vyhlazuje jeho povrch.

Po vysuseni  jsou me vlasy krasne hladke a leskle a pri rozcesavani se mi nekudlili:-)

HODNOCENI:*****  10/10
DOSTUPNOST:ve vsech drogeriich a supermarketech
CENA:od 60kc nahoru



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...