úterý 9. dubna 2013

GIVEAWAY O Gliss Kur - Regenerační balzám Oil Nutritive 7

Pekne odpoledne,tak jsem se rozhodla udelat pro vas dalsi giveaway.Puvodne nebyla v planu,ale nevim,jak jsem si mohla splest dnes v drogerii vyrobek,ale misto samponu GlissKur jsem si koupila balzam na vlasy,kterej teda vubec nevyuziju.Tak,nez by se mi melo na nej prasit,tak vam ho vkladam do giveaway jako darek pro vas :-)

Co je potreba splnit,aby jste mohli soutezit o  Gliss Kur - Regenerační balzám Oil Nutritive 7?
1)byt clenem tohoto blogu
2)pridat se ke strance na fb https://www.facebook.com/pages/Monulcin-denik/459501510786430
3)napsat do komentare,jak jste se prisli na tento blog a hlavne vas email,abych vas mohla informovat o vyhre

Dekuji vsem za zapojeni souteze a ukonceni souteze bude 16.4.2013 presne o pulnoci :-)

Preji krasny den a soutezivy tyden,vase Monulka :-)


28 komentářů:

  1. Vše splňuji, tvůj blog znám už strašně dlouho a vůbec si nepamatuji odkud. Ale jelikož se dost zajímám o hubnoucí a food blogy, tak možná jsem se přes nějaký takový dostala k tobě. Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad taky vše splňuji, o blogu jsem se dozvěděla přes odkaz na fejsu, s jedné hubnoucí diskuze:-)) misa.posta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný jarní den!
    nevím, jak splnit bod číslo jedna? je nutná nějaká registrace, abych byla členem, a nebo stačí tady jen chodit a číst si blog? bod číslo dva jsem splnila a 3. teď píši :-)
    K blogu jsem se dostala přes "To se mi líbí" mé kamarádky, byla jsem vzvědavá, o čem toje aúplně mne to pohltilo (začínám teď hubnout)....
    Přeji mnoho dobré nálady a sil do dalších dnů!
    petra@loveinpaws.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny den,bod cislo jedna splnite kliknutim na tlacitko,PRIPOJTE SE K TOMUTO WEBU-jsou pod nim ruzne profily :-),je to v pravem rohu nahore pod obrazkem receptu :-),diky :-)
      Tak to jsem rada,ze se vam blog libi,dekuji :-)
      Preji mnoho uspechu v hubnuti a drzim palecky :-)

      Vymazat
  4. Děkuji Monulčinko za pozvání! :)*
    Tvůj blog sleduji teprve od dneška, ale už párkrát jsem na tebe narazila, jelikož teď formuji postavu do plavek, tvoje rady, recepty mi přijdou vhod, jsem ráda, že někdo jako ty tohle zveřejňuje! :)) A na tvůj blog jsem narazila náhodou, přes ostatní blogy.
    Tvoje Giveaway, jé. Z výhry bych měla ohromnou radost, jelikož balzámek k regeneraci mi přijde vhod, ne jen že potřebuji regenerovat postavu! :D ale i vlásky :D)
    Sleduji tě GFC i FB pod jménem Nikol Káchová.
    Můj mail - niki.kachi@seznam.cz
    P.S. Děkuji za tvoji účast v mé GA :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuji za krasny mily komentar,potesil me :-)Drzim palecky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji přes GFC i FB jako Veronika Pospíchalová :)
    Blog jsem našla přes nějaký blog o GA :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. fekete.alexandra.alex.97@gmail.com
    FB: Alexandra Fekete

    Tvůj blog sleduji ode dneška. A i tak se mi moc líbí. Máš to tu příjemně barevné :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,aj ja som na tvoj blog narazila náhodou,ked som si davala do googlu michaels 30 shred....lebo to cvičim aj ja :) tak si sem budem chodiť pre inšpiraciu :)
    tento balzam mam rada,určite by sa mi hodil:)
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  9. až teraz som si všimla,že je to len pre ČR,tak sorry :)

    OdpovědětVymazat
  10. :)
    Blahoželám k tvojmu chudnutiu ! len tak dalej :))
    Tvoj blog som našla len teraz cez blog : giveaways :D alôe som rada lebo hned si idem kuknuť že čo tu máš :) Lebo si aj ja potrebujem vylepšeit postavu hlavne na leto :) Takže dopredu dakujem ze rady a tipy ! :*
    Vyhra by ma sito potesila :)
    ahoj! :D

    izurka357@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji
    blog jsem našla na blogu s giveawey
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. přišla jsem z Google
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji přes GFC jako Kešule Nepovmová
    FB: Klaudia CLinciu
    Tvůj blog jsem našla když jsem vyhledávala slovčko na googlu:))
    aranell.ix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Na blogu s giveaway:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. já také na blogu s GA. sleduji vše, fortovat@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...