středa 10. dubna 2013

Gabriella Salvete make-up Velvet Mousse powder ( 03 odstín )

Pekne odpoledne....

Vcera jsem v drogerii Teta narazila na dekorativni kosmetiku znacky Gabriella Salvete.Nikdy jsem o teto znacce neslysela a tak jsem se rozhodla ji vyzkouset a koupila jsem si makeup Velvet Mousse powder.

Dnes jsem si makeup dopoledne odzkousela a jsem s nim moc spokojena :-)

Specifikace :
VELVET MOUSSE powder
Make-up je jemný, dokonale krycí pleťový make – up s pudrovou složkou, který je dokonale prodyšný a odolný proti doteku. Pečuje o pleť hodnotnými látkami, minerály a rostlinnými extrakty. Maximálně hydratuje, vyhlazuje a dodává pleti sametový vzhled. Snadno a rovnoměrně se roztírá a na povrchu pleti vytváří jemný film v přirozeném tónu. Díky svému složení se přizpůsobí všem typům pleti.
Obsah: 17 ml




S touto specifikaci ja musim souhlasit :-)

Drive jsem pouzivala make-up od Rimmelu a se srovnanim tohoto make-upu od Gabrielle Salvete bych rekla,ze jsou oba ty make-upy skoro stejne.
Ten ,kdo Gabriele Salvete nezna a chtel by vyzkouset,tak dekorativni kosmetiku teto znacky sezenete v kazde prodejne Teta.

Tento make-up ma ode me 5 hvezdicek ,takze doporucuji vyzkouset .


2 komentáře:

  1. Tuto značku znám,protože jsem před léty pracovala v Rossmannu :-D
    Já kupovala spíš laky na nehty a ty mohu také doporučit :-)
    Takže mají v DM i Rossmannu :-)
    Prima večer všem ;-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...