neděle 14. dubna 2013

BEHEM PROCHAZKY NAVSTEVA POSILOVNY

Pekny vecer......
Jeste nez pujdu skocit do sprchy,tak jdu psat clanek.....

Dnes jsem vetsinu dne venovala domaci aktivite.Po spanku male jsme jeli opet navstivit detske hriste,tentokrat jsme si udelali rodinny vylet do prokopskeho udoli,kde jsme stravili cca skoro 4 hodky :-)
Dnes se nam venku udelalo nadherne pocasi,tak jsme toho museli opet vyuzit.

Ja si dnesni prochazku zpestrila navstevou venkovni posilovny.Navstevovala jsem ji uz loni ,kdyz jsem zacinala hubnout a dnes jsem si tam po zimni pauze dala krasnych 30 minut posilovani :-)Uz ted citim,jak me boli telo :-)

zdroj

Jidelnicek jsem dnes nestihla zapsat do koucinku.

MUJ JIDELNICEK:
SNIDANE-CELOZRNNY CHLEB,MASLO,SUNKA,PAPRIKA
SVACINA-BANAN
OBED-SEKANA PLNENA VAJICKEM(NEZAHUSTENA-POUTE MASO,KORENI),BRAMBOR,RAJCATA
SVACINA---------------------------------
VECERE-ZAPECENA TORTILA JAKO PIZZA
TEKUTINY-KAVAS MLEKEM,VODA S CITRONEM
POHYB-DOMACI AKTIVITA,PROCHAZKA,30 MINUT POSILOVANI V POSILOVNE





Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...