pátek 12. dubna 2013

A dnes byl jeste odpocinek

Pekny vecer....

Za chvili se chystam ulehnout do postele,tak rychle vlozim clanek  :-)

Vetsinu dne jsem stravila doma,odpoledne sla s malou na prochazku a pak jsme jeli nakoupit :-)

Cviceni jsem si dnes nedala,po pravde se mi nic nechtelo delat,jen jsem odpocivala.

Muj jidelnicek:
snidane-celozrnny chleb,pomazanka z odtucneneho tvarohu s cesnekem,vajicko,rajce
svacina-jablko
obed-ryze,sojove maso se zeleninou
svacina-tvaroh ochuceny
vecere-platek veproveho masa s grilovacim korenim,pulka celozrnneho chleba,okurek
tekutiny-voda se sirupem!!!,kava s mlekem
pohyb-prochazka

zdroj:www.kaloricke tabulky.cz

posledni foto bohuzel nemam,pac mala mi rozladila fotak a foto bylo rozmazane....



2 komentáře:

  1. Pěkný jídelníček. :) Asi se budu muset inspirovat nějakými obědy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Andy :-)Jsem moc rada,ze se ti libi...urcite nejakou obedovou inspiraci najdes :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...