pátek 5. dubna 2013

97.den

Pekny patecni vecer...

Jak jste se dnes meli?Ja silene ospale a bolave.Cely den u nas bylo zamraceno a zima a ja byla silene unavena a bolava,tak jsme stravila dnes doma a nic jsem nedelala-jen jsem se valela.No a do toho zase jede na navstevu moje nejlepsi kamaradka,takze vyckavam.

A proc bolave?Porad jeste po te stredecni zumbe...dva dny jsem se nemohla poradne hejbat,jak me boleli vsechny svaly.Ted vecer uz se to ale celkem rozhejbalo,tak jsem si pred par minutami dala cca 14 minutove cvicenicko na hubnuti zadecku.

Bohuzel sem nevlozim video,tak vam ho vlozim ve forme odkazu - vyzkousejte  CVICENI NA ZADECEK

MUJ JIDELNICEK:dosla nam celozrnna mouka na peceni chleba  a celozrnne u nas neprodavaji,tak jsem mela bohuzel bile pecivo :.(
snidane-houska,maslo,niva,okurek
svacina-jablko
obed-brambor,spenat,veprova kyta
svacina-----------------------
vecere-kuskus,grilovana zelenina,farmarske kure(kupovane ze vcerejska),paprika
tekutiny-voda s citronem,2x kava s mlekem
pohyb-14 minut cviceni na zadecek




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...