čtvrtek 4. dubna 2013

96.den

Pekny ctvrtecni vecer.....

Doufam,ze jste meli skvely den jako ja :-)

Ja dnesni den mela skvelej.
Dopoledne jsem jela s malou do centra na damskou-detskou jizdu , na srazik do Kuliskova.Opet jsme si to tam skvele uzili.

Cestou tam,z Florence na Namesti republiky a pak zpet,jsem si udelala kratkou prochazku.Pak jsem neustale v Kuliskove behala za malou a nakonec jsem mela mensi posilovnu s tahanim kocarku po schodech,pac na Smichovskem nadrazi jako naschval prestali fungovat nizkopodlazni voziky....No a po tom tahani kocarku jsem pocitila a citim doted,jak me po vcerejsim zumbovani aposilovani opet boli vsechny svaly v mem tele.To cviceni je opravdu skvele a fakt stoji za to ho navstevovat :-)

Muj jidelnicek:¨jedla jsem venku....
snidane-tmavy toast s tvarohovo syrovou pomazankou(domaci vyroba)
svacina------------------------------------------
obed-kuskus,glilovana zelenina s farmarskym kuretem
svacina-banan
po ceste na vlak-parek v rohliku
vecere-veprova kyta se sunkou a syrem,okurek
tekutiny-kava s mlekem,neperliva dobra voda,voda s citronem
pohyb-prochazka,behani za malou v detskem koutku,tahani kocarku po schodech


2 komentáře:

  1. Mňam! Ta kýta vypadá úžasně! :)

    To tahání kočárku ti nezávidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)

      No,ono mi kolikrat nic jineho nezbyde,kdyz na vetsine nastupistich vlaku a metra nejsou vytahy nebo nizkopodlazni voziky,ktere jsou neustale mimo provoz .

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...