středa 3. dubna 2013

95 den-zumba a posilovani(kliky a cviky bricha)

Pekny vecer......tak mi zbylo jeste trosku sil na napsani dnesniho clanku.

Dnes jsem se tedy vubec nenudila....
Je streda,tak po dlouhe odmlce jsme s malou vyrazili do naseho vesnickeho detskeho koutku a opet to tam bylo super.Kavicka s milyma maminkama,klaboseni a hrani s detmi.A zitra me ceka dalsi vylet,tentokrat do centra na srazik s maminkama z Prahy :-)To bude party :-D Uz se tesim a fotacek take :-)

Po obede mi pak mala usla a ja relaxovala a nabirala sily navecer,pac me dnes cekala druha lekce zumby s posilovanim.No a reknu vam,ze po dnesku ,ne jenom,ze ze mne teklo jak z vola,ale jeste ted jsem cela roztrepana-serie damskych kliku a cviku na bricho byl fakt mazec,ale super......uz ted se tesim na sobotni vazeni a mereni :-)
Jsem zvedava,jak se zitra budu hejbat a behat celej den za malou :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-bebedobre rano a jeden kousek ryzoveho chlebicku s cokoladovou polevou
svacina-banan
obed-nezahustena cocka,pulka kureciho parku,volske oko,pulka bileho chleba
svacina-------------------------------
vecere-sunkovy salam,rajce,mozarella,tmavy toast
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citronem,litr dobre vady neperlive
pohyb-hodinu zumba,cca 30 minut posilovani






2 komentáře:

  1. Jak je možné, že jsem na tenhle skvělý blog narazila až teď? Líbí se mi tu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Ivanko :-)To jsem rada,potesi to :-)
      No,to vubec netusim :-)
      Ja koukala na tvuj a super,uz jsem te nasledovala :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...