úterý 2. dubna 2013

94.den

Pekny vecer....

Dnesek jsem mela celej uklizeci,hraci :-)
Dopoledne jsem byla s malou chvilku venku,odpoledne a zbytek dne uz jsem stravila doma a venovala se uklidu.Po obede jsem si chtela zacvicit,ale bohuzel jsem se k tomu nedostala-usla jsem s Vikinkou,kdyz jsem ji uspavala :-(No,nevadi,aspon zitra na zumbe a posilovani nebudu vystavena :-)

Muj jidelnicek:
snidane-drozdova pomazanka,rajce,tmavy toast
svacina-krehky chleb s drozdovou pomazankou
obed-kureci gordon blue neobaleny,brambor,rajce
svacina----------------------------------
vecere-omeleta ,cottage,toast chleb,rajce
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem,voda se sirupem
pohyb-domaci aktivita,prochazka




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...