úterý 9. dubna 2013

101.den s hroznym jidelnickem

Pekny vecer,dnes jsem tu naposled...

Dnesni den jsem si uzivala jarne.
Dopoledne jsem jela s malou ke kamaradce na kafco,stavila jsem se v drogerce a koupila jsem si spatnej sampon,proto jsem pro vas udelala giveaway ,takze budu rada,kdyz se mile ctenarky zapojite :-)


Domu jsem se vratila az odpoledne,takze i muj jidelnicek byl nic moc.

Od cviceni jsem si dnes dala pohov...zitra me ceka hodina zumby a 30 minut nejakeho posilovani,tak dnes relaxuji,abych se zitra mohla hejbat v rytmu hudby :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-vajecna tortilla
svacina-dva platky ryzovych chlebicku s polevou
obed-platek veproveho masa,celozrnny toast
svacina-------------------------------
vecere-kureci stehynko,okurek,krehky chleb
tekutiny-voda s citronem,2x kava s mlekem
pohyb-prochazka,domaci aktivita


Preji Krasny vecer ...
Monulcin denik :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...