pondělí 8. dubna 2013

100.dni v novem roce je za mnou :-)

Pekny vecer.....

Dnes byl nadherny den.

Dopoledne jsem se venovala  Vikince  a vareni.Ve chvilce casu jsem si sla pretridit obleceni a narazila jsem jeste na par kousku,co jsem nosila v dobe pred tehotenstvi.Rikala jsem si,ze je vyzkousim a hned jsem se rozzarila.Je to opravdu krasnej pocit,kdyz se oblecete do veci,co jste nosili pred tremi roky :-)Jsem na sebe moooc pysna a mam ze sebe radost a krasne me to povzbudilo pokracovat dal :-)
toto sacko jsem jeste nedavno nezapla,dnes uz ho krasne oblecu a zapnu :-)
neleknete se ,byla jsem doma,tak jsem nenamalovana a v teplakach :-)


Zbyva mi uz jen devet kg,tak snad uz to brzy shodim :-)

Po obede mi mala nechtela spinkat,tak jsme se oblekli a sli na prochazku po Zbuzanech .... Venku se nam udelalo konecne krasne jarni pocasicko,tak jsem toho musela vyuzit :-)

Zbytek dne jsem uz stravila doma a venovala se domacnosti.

No a nakonec jsem si zacvicila dalsi den 3 levelu 30 shred days od Jillian.

Jsem od dubna nejaka az moc plna energie,ze ted musim cvicit kazdej den :-)
Samotnou me to prekvapuje....to mam ale za to,ze jsem to v breznu flakala ....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-mlecna ryze malinova¨
svacina-jablko
obed-celozrnne testoviny,zampiony s veprovou pleci ve vlastni stave,rajce,paprika
svacina------------------------
vecere-cuketa,smakoun,paprika zelena a cervena,celozrnny toast
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citronem¨
pohyb-domaci aktivita,prochazka,25 minut 3 level 30 shred days





4 komentáře:

  1. téééda,Momčo,už 100 dní :-) To je nádhera!
    Držím palce dál ;-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji...jj,100 dni od ledna,d ledna to bylo 7.mesicu. :-)I ja to je drzim :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji k zapnutému sáčku! :) jen tak dál!

    Moc pěkný jídelníček! :) Jen bych asi umřela po snídani hlady. :) Musím mít velkou snídani.

    http://spolecnacesta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)

      Nejak jsem nemela hlad,tak jsem si dala aspon tu ryzi :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...