sobota 2. března 2013

VAZENI A MERENI-PREKROCILA JSEM CISLO 80 a jedna cvicici sestava pro vas :-)

Pekny vecer.....

Tak na uplny zacatek se vam musim pochlubit s mym dalsim postupem po celem tydnu.Nektere jsem uz napinala od rana,tak jim to ted timto clankem prozradim....

Je sobota a na me rano cekala vaha a metr.No a co myslite....byla jsem v soku.Vaha klesla dolu a to o krasnych 1100g,takze jsem na vaze 79,6kg :-)  a dokonce se pohli i miry a klesl mi o trosku tuk :-)Mam ohromnou radost apokud to tak pujde kazdy tyden,tak uz v dubnu bych konecne mohla mit tech vysnenych 70kg :-)

Jinak dnes jsem cele dopoledne uklizela,po obede sla mala spat(dnes vstavala brzy) a ja si sla dat na 30 minut jizdu na rotopedu,na kterem jsem spalila svoji snidani,svacinu a obed(912,8kcal).
Pak jak se Vikca vzbudila,tak jsme se oblekli a sli si uzit dnesniho krasneho breznoveho odpoledne hodinovou prochazkou ...
Po navratu domu uz jsme si jen a jen hrali az do ted :-)
No a behem toho,co mala koukala na pohadky,tak jsem si dala jeste na deset minut jednu cvicici sestavu.

MUJ JIDELNICEK
snidane-100g celozrnny chleb,50g tvaroh polotucny,25g zauzena sunka,50g rajce
svacina-125g jablko,150g bily nizkotucny jogurt
obed-100g pangase,200g vareny brambor,150g zelene fazolove lusky
svacina-florian bily jogurt s muslli active
vecere-100g ledovy salat,75g rajce,100g paprika,100g kureci prsa
tekutiny-voda s citronem,2x kava s mlekem
pohyb-30 minut na rotopedu,10 minut cvicici sestavy





CVICEBNI SESTAVA:
RUCNIK MISTO CINKY-postavte se vzprima,zapazte a propojte ruce rucnikem(nebo cinkou).Pokrcenim pazi zvedejte vodorovne rucnik(cinku) do vyse ,po kratke vydrzi opet spustte ruce doluCely pohyb provadejte plynule,zvolna dychejte,dbejte na spravne drzeni tela,nepredklanejte se a nezvedejte pri cviceni ramena.

CO POSILUJETE?-ZPEVNUJETE ZADNI STRANU PAZI.

UKLONY DO STRAN-Zustante stat,nohy jsou rozkroceny vice nez na sirku ramen,ruce jsou lehce od tela,ocima fixujte bod pred sebe.Zvolna se uklanejte na levou stranu a leva ruka pritom miri co nejnize az ke kolenu,prava ruka zustava lehce od  tela.Pote opakujte i na druhou stranu,pricemz plati,ze byste meli zustat chvili ve vydrzi.

CO POSILUJETE?-PREDEVSIM SIKME BRISNI SVALSTVO.
ZDROJ:ROVNOVAHA TELA.CZ
TRAKAR-Sednete si na podlozku ,lehce se zaklonte,pritom pokrcte ruce v loktech a zaprete se dlanemi o zem.Rovnez pokrcte kolena a polozte plochy obou chodidel na podlozku.Narovnejte ruce a soucasne zvednete hyzde z podlozky  a delejte obracene kliky,tedy v poloze na "trakar".Zvolna spoustejte spolu s pokrcenim rukou hyzde a k zemi ,ale nedotykejte se podlozky ,po kratke vydrzi se opet zvednete.

CO POSILUJETE?-V ZAPRAHU JSOU HLAVNE TRICEPSOVE SVALY.

KOLEBKA-Zustante na zemi,lehnete si na zada,pokrcte nohy v kolenou,jednu ruku si dejte za hlavu,tu druhou predpazte diagonalne pred opacne koleno.Postupne se zvedejte hrudnikem ze zeme a vytahujte se za natazenou pazi.po kratke vydrzi se vratte do vychozi pozice a opakujte.Nezapomente procvicit i druhou stranu.

CO POSILUJETE?-ZPEVNUJETE SIKME BRISNI SVALY.

TRICEPSOVE PRITAHY-kleknete si ,zaprete se o vsechny ctyri ,pak vystrcte jednu ruku vpred.Z predpazeni prejdete do zapazeni s pokrcenym loktem,nasledne propnete pazi a opet predpazte.Takto opakujte az do chvile,kdy ucitite ve svalu horko a mirne paleni.Pote opakujte i s druhou rukou.Dulezite je mit pri cviceni zatazene bricho a pravidelne dychat.

CO POSILUJETE?-POSILUJETE ZADNI STRANU PAZI,COZ BYVA JEDNA Z NEJOCHABLEJSICH TELESNYCH PARTII.






2 komentáře:

  1. Moničko moje, opakuju se, ale jsi prostě úžasná a moc Ti fandím. Ta jídla vypadají skvěle a gratuluji k váhovému úbytku. Jen tak dál!!!!

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...