sobota 23. března 2013

VAZENI A MERENI PO ASI 14.DNECH

Pekny vecer pred pulnoci.....
Uz se pomalu chystam jit spinkat-jsem utahana jak kote.
Byla jsem cely den doma a nic jineho nedelala,nez se venovala male a domacim pracIm.Vikca roste jak z vody,tak jsem zacala tridit jeji obleceni,a jako vdycky jsem stala jen u plotny,pracky,susaku,litala se smetakem a hadrou.Nevim,jak je to mozne,ale prijde mi,ze cim vic je to me nase dite starsi,tim vetsi bordylek doma dela-nebo se mi to jen zda?Jak to mate vy maminky doma s vasimi detmi a taky je skoro porad musite napominat,aby nedelali to i ono?

Jidelnicek jsem si udelala dnes dietni a cviceni jsem vynechala-staci mi,ze se mnou cvici to me skvrne prtavy a  domacnost :-)

Dnes u me po cca 14 dnech uz konecne probehlo vazeni a nejake male vysledky tam jsou-viz tabulka


MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnny chleb,domaci tvarohovo cesnekova pomazanka,paprika
svacina-krehky chleb,zbytek tvarohovo cesnekove pomazanky
obed-nezahustena kvetakova polevka bez smetany,rizoto z tofu se zeleninou
svacina-------------------------------------
vecere-opet rizoto z tofu se zeleninou
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita


DOBROU NOC





2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...